lauantai 26. joulukuuta 2015

Päätöntä menoa






VAROITUS: 

Nämä kuvat saattavat olla huono laatuisia, koska Terry...

- Usva




Terry: Onks noi aina noin outoja?

Dana: En mä tiiä.




* Onaf kävelee*


* Sitten hän laski kameransa*





Terry: Vihdoin...



Terry: Vihdoin, voin kuvata videon

Usva: Voimme!


Terry: Laitetaan kameralle alusta




Terry: Säädellään VÄHÄN näitä asetuksia
                                     

Terry: Nonniii


Terry: Eli moikka kaikki katsojat! Terry tässä moi...!


Terry: Nyt mä....

* Tyyny lensi kohti Terryä*



Terry: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!



Usva: ... Ups.....


Usva: Miks mä roikun katossa??



Terry: No ehkä siks, koska se o väärinpäi!


* Usva vaihtaa puheen aihetta*

Usva: Su  hiukset o aika sekasi. Tartteetko kampaa?



Terry: ?



Usva; Otaks sie?


Terry: No anna.


Usva: En mie ny oikeen tiiä...


Terry: ANNA NY!



Usva: Tää on vaa nii pehmee, etten mie raaski...

* Kolaus*


Terry: Au...



~~~
Tutustumiskierros

Pitkä jono



*Terry katsoo jonoa*




Terry: Kuka on eka?



Usva: MIE, MIE,MIE!!!!



Terry: Öööö.


Usva: Tuun silti!





Usva: Mä ooon eka!


Usva: Mä oon...

Terry: Joo kyl mä tiiän me asutaan samas kämpäs. Se riittää ihan hyvi!




Usva: Mie oon loukkantunu...


Usva: ...



Danielle: Ehkä mäkin meen, sillä mäkin asun samas kämpäs ku sä...







Terry: Seuraava
                   


Terry: Moi!

Dana: Moro.


Dana: Mikä su nimi o? Mä oon Dana.

Terry: Se on...  Jaakko....
Jaakko-Vaari



Dana: Miks mä en usko sua?



Terry: Koska mä en puhu totta...


Terry: Mun oikee nimi on Terry


Terry: Minkä ikäne oot?


Dana: Ei tytölt sais ikää kysyy.


Terry: No... Kysyn kuiteski.



Dana: Mä oon 14


Dana: Mut mun pitää ny mennä moro!



Terry: Moi moi.










* Dewi saapuu paikalle*


Dewi: Terry.


Dewi: TERRY!!



Terry: Mitä?  Hä? Missä? Millo?


Dewi: Unoha..


~~~

Selfie time ^^


Danielle: tästä tulee hyvä selfie, ellei Usva tunge kaikkialle ._.
                     


Danielle: Jaaa..



Danielle: No otetaan sitten ryhmäselfie..





                                   KULISSIen TAkana:

                                                    - Usva                               





Minä olen lentävä poika. Itsekkin sen tajusin...


Kun  lisäkäteni ei ollut yhteistyössä kanssani. Sen takia pyysin Jutan apuun.
- Dana


Fade





?: Muhhahhaaa


Danielle: ÄLÄ VIE MUN MOOMOOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lentävä lehmä


Kaikki muut paitsi Usva: Usva! Älä laita tätä tänne!

Usva: Mitä. Mähän oon vaa nii valtias. Teiä kingi

Kiitos, kun luitte/katsoitte tämän postauksen. 
Postaus ei oo tehty kunnolla ja kuvat ovat vähän
hassuja, koska olimme kaikki hiukan väsyneitä oUo

Usva: oliko..?0.0


3 kommenttia:

  1. Vähän ihana postaus!! Oli pakko ruveta seuraamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaikkien puolesta:3 Ihanaa, kun aloit seuraamaan>3< Käydään kurkkaamassa sunkin blogia<3

      - Dana

      Poista
  2. Ihana postaus!<3 Alan tätäkin blogia lukemaan:3 Haleja sinne nukettimille♥️

    VastaaPoista